Facebook тества множество тематични списъци с новини в своето мобилнo приложение на мястото на основния списък. Това е следващата стъпка в процеса, започнат от компанията през октомври, когато тя започна да позволява на някои потребители да виждат специализирани потоци от новини, пише The Verge.
Новият мобилен дизайн заимства много от начина, по който работи мобилното приложение на Facebook - Paper. Софтуерът автоматично сортира публикациите на хора и страници, които потребителят следва, подреждайки ги в различни секции. Въпреки че сегашният списък с новини ще остане, ще има допълнителни в раздели като “Стил”, “Пътуване” и “Акценти”.
“Хората ни казаха, че харесват новите опции да виждат и обсъждат повече истории във Facebook, свързани с определена тема, от която те се интересуват”, коментира говорителят на компанията. “Ето защо тестваме списъци с новини, в които потребителите могат да виждат различни публикации от хора и страници, базирани на тематични области”.
В допълнение към това Facebook тества и разгръщането на функцията Marketplace, по която работи от няколко месеца. Известна просто като “Пазаруване”, тази услуга се тества от октомври тази година, като до известна степен беше скрита в основното приложение. Сега според The Verge тя започва да излиза на много по-видно място.
При нови тестове иконата на Marketplace заменя тази на Facebook Messenger в долната част на приложението за iOS, а иконата на чат приложението е качена в горния край, в непосредствена близост до лентата за търсене. По този начин тя прилича на приложението за Android.
Избирането на новата иконка отвежда потребителя до страница за пазаруване, на която той може да разглежда и купува продукти, продавани от различни страници, харесани от него. Facebook е потвърдила пред The Verge промените в дизайна, добавяйки, че само малък процент от хората в САЩ в момента имат достъп до него. Освен това компанията разкри, че услугата все още е далече от момента на официалното си пускане по целия свят.
По думите на говорителя на Facebook тестовете ще продължат, така че услугата да бъде развита и да се превърне в нещо, което е полезно за хората и ефективно за бизнеса.
“Все още сме в начален стадий на тестването и ще продължим да подобряваме преживяването, докато научаваме повече за това кое работи най-добре”, допълва той.
Разделът Marketplace освен това включва “групи за продажби”, към които потребителят се е присъединил. Освен това той може да използва полето за търсене в горната част, за да намира стоки, които се продават, като търсенето става във всички групи и страници.


Облачно време в цялата страна днес
От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Предупреждават за опасности в планините
Огнеборците потушиха 47 пожара през последното денонощие
"Войната" по пътищата взе нови три жертви за денонощие
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Доц. Ангел Кунчев: Грипът вече доминира над COVID, пикът ще е през януари
ПСС: Условията в планините не са подходящи за туризъм
Плевнелиев: Царят, Борисов и Горанов помогнаха най-много за еврото
Банско е най-предпочитан от студентите, от 129 до 229 лв. са пакетите
Кризата с боклука в столичния район "Люлин" се превръща в бедствие СНИМКИ