Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Защо Snap Inc. отчете в сряда най-добрия си ден от своето IPO

Според Credit Suisse компанията ще излезе на печалба през фискалната 2022 г.

Защо Snap Inc. отчете в сряда най-добрия си ден от своето IPO

Снимка: Ройтерс

В сряда акциите на Snap Inc. се радваха на най-добрия си борсов ден след дебюта си на Wall Street, отчитайки повишение от 11,4%, след като водещ анализатор прогнозира, че ръстът на потребителите е по-силен, отколкото първоначално се очакваше.

Добрите дни са рядкост за компанията майка Snapchat след първичното публично предлагане на 2 март, тъй като книжата на Snap изпитват трудности да се покачат над цената от 17 долара, първоначално изисквана от компанията при първичното публично предлагане от 3,9 милиарда долара.

Анализаторът на Credit Suisse Стивън Джу обаче повиши ценовата си цел на 20 долара от 17 долара и потвърди бичото си настроение в коментар до инвеститорите в сряда. До голяма степен оптимизмът му се базира на повишена оценка на дневно активните потребители и предприетите технически промени, които ще подобрят рекламните приходи на компанията, предава MarketWatch. 

Още по темата

От 35 анализатори, които следят Snap и поддържат рейтинги, 16 оценяват акциите с „задръж“ или „продай“, а шестима препоръчват на клиентите си да купуват акциите, показват данни на FactSet. Средната ценова цел е 15,26 долара, а в сряда книжата приключиха сесията на ниво от 15,98 долара, все още с над 40% под върховото дневно постижение. Ръстът от 11,4 на сто направи сряда най-добрият ден за акциите на Snap, надминавайки досегашния победител – втория ден на търговия – 3 март. 

Джу смята, че Snapchat е достигнал 78,2 млн. активни потребители дневно в Северна Америка през третото тримесечие, с 3,2 млн. повече от предишните три месеца. Това би довело до ръст на приходите до 227,9 млн. долара за тримесечието при загуба от 18 цента за акция. Досега Credit Suisse очакваше, че Snap е добавила 1,5 млн. активни потребители дневно в Северна Америка. 

Джу смята още, че Snap е осъществила критично важни корекции в рекламната си технология, както и че е направила стъпки за подобряване на цената на рекламните си позиции.

Той очаква компанията да реализира печалба през фискалната 2022 г., а загубата през тази година да е от 3,5 милиарда долара. Една от причините за прекомерната загуба е компенсацията въз основа на акции на компанията в размер на почти 2 милиарда долара на мениджъри и вътрешни лица, след като компанията стана публична. За фискалната 2018 г. се очаква загуба от 1,17 милиарда долара.

Акциите на Snap загубиха 22,8% от стойността си през последните шест месеца, докато индексът S&P 500 SPX е нараснал с 8,4% през същия период.

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Twitter затяга мерките си срещу сексуалния тормоз и злоупотреби?