Търговията с облигации на "Св. св. Константин и Елена холдинг" АД започва в сряда, 22 февруари 2006 г., съобщиха от БФБ.
Облигационният заем е 5-годишен на стойност 5 млн. евро, разпределен в 5 000 облигации на стойност 1 000 евро. Годишната лихва е 7,5% с 6-месечен период на лихвено плащане с фиксирана дата на лихвените плащания.
Главницата ще се плати еднократно в датата на падежа - 18 ноември 2010 г. Борсовият код на емисията е BSKELN.
Средствата от емисията ще се използват за ново строителство на жилищни сгради с апартаменти и един хотел на първа линия в курорта Св. св. Константин и Елена.
Водещ мениджър на емисията е Централна кооперативна банка (ЦКБ), а комениджър - ИП "Евро финанс". Първото Общо събрание на облигационерите се проведе на 9 декември.
Дружеството е сключило и втори облигационен заем в размер на 5 млн. евро с падеж на 20 декември 2011 година, който впоследствие ще бъде регистриран за търговия на вторичен пазар.
Печалбата на Св. Св. Константин и Елена холдинг за миналата година се повиши до 1,27 млн. лв. (0,55 лв. на акция), в сравнение с 388 хил. лв. (0,18 лв. на акция) за 2004 година. Това показват данните от неконсолидирания неодитиран отчет на дружеството, представен от БФБ – София.
Днес книжата на дружеството се понижиха с 2,1% до средна цена от 21,89 лв. при изтъргуван обем от 355 броя.
Свързани компании:


Илон Мъск е първият човек в историята, чието нетно богатство надхвърля 600 млрд. долара
19-годишен българин е загинал на фронта в Украйна
Сушата предизвиква срутвания на земята и отромни дупки в Турция
Тръмп и глобалната „бролигархия“ — сливането на властта, парите и семейните интереси
Украйна издирва Филип Киркоров, а той заяви: Всички знаят къде да ме намерят
Китай облекчава митата върху вноса на свинско месо от ЕС в окончателно решение
Европа отменя забраната за двигателите с вътрешно горене
Защо Chase на J.P. Morgan и дигиталните му съперници обожават Германия
„България Еър“ и Летище „Васил Левски“ – София посрещнаха 8-милионния пътник за 2025 година
Българският имотен пазар – добри, лоши и зли практики
Китайците нямат спиране – ще участват в 24 часа на Льо Ман
Трябва ли да се сменят и сензорите за следене на налягането с гумите
Световната автомобилна индустрия изпадна в дълбока криза
5 мита за SUV, които е време да изчезнат
Renault слага край на най-малко известната си марка
Конкурентни лидери в търговията с руски петрол засегнати от санкциите на ЕС
При операция срещу изпирането на пари: Иззети са над 400 000 евро и ценности