Както автомобилните компании, така и Европейският съюз (ЕС) трябва да си напишат домашното. В Audi наистина вярваме в електричеството, казва главният изпълнителен директор на компанията Брам Шот (Абрахам Шот) в специално интервю за Bloomberg TV Bulgaria.
Автомобилният бизнес се преобразява и Audi като компания трябва да се преобрази със същите темпове, заяви Шот.
"Новите лимити за емисиите са нещо трудно, но в същото време и хубаво, защото ни принуждават да работим върху нови, интелигентни решения", коментира Шот в разговор с Константин Томов. "Покриването им не е лесно, но е постижимо. Електрификацията е главният стълб в стратегията ни, инструментът, с който ще постигнем целите...В края на 2020 г. ще имаме вече 12 електрифицирани модела на пътя, от които пет - чисти електромобили... През 2025 г. вече ще имаме 25 електрически модела. Наистина вярваме в електричеството".
В същото време Шот отхвърли критиките, че в епоха на нарастващ протекционизъм ЕС само създава допълнителни пречки за местните компании от автомобилния сектор. „Не мисля, че трябва да свеждаме въпроса до нас срещу тях. И едните, и другите са отговорни да вкараме тази планета в по-добра форма, отколкото е в момента. Абсолютно всеки има своята роля за това. И понеже ние в автомобилната индустрия още имаме да си допишем домашното в тази област, не е съвсем уместно да гледаме и критикуваме другите. Още имаме работа за вършене".
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria!


Между 50 и 500 лева: Колко харчим за коледна украса?
Общинските съветници, съдени с Коцев, искат преразглеждане на мерките им за неотклонение
До края на тази година трябва да бъде възложено техническо обследване на Аспаруховия мост
ДПС-НН се срещна с Радев: Този парламент е приключил своя политически живот
Излъчиха първенците в Общинските ученически игри във Варна
Младите се лъжат, че контролират информацията. Залагат и губят всичко
Blackrock смята, че 2026г ще е година на диференциация
Миран от Фед каза, че инфлацията е близо до целта
ЕС затяга санкциите срещу Беларус след хода на САЩ да привлече Минск
След протеста: Идват битки за честни избори, правосъдие и прозрачност във всичко
ID. Polo - избор от 4 двигателя и цена под 25 000 евро
Audi възражда легенда от 90-те години
Топ 10 на най-бавните коли от 0 до 100 км/ч
Maserati се отказа от 4-цилиндровия си мотор
Завръщането на Skoda Fabia RS зависи от успеха на друг модел
Част от центъра на София остава без вода в сряда
Манолова: След оставката следващата стъпка са честни избори
По сръбска телевизия: Борисов е сърбин, който не може да признае, че сърбин ВИДЕО
Време за промени в ИК има, машините могат да върнат доверието в гласуването
преди 6 години Preis und Reichweite: 79.990 Euro fuer 400 kmhttps://***.autobild.de/artikel/audi-e-tron-2018-test-6054877.htmlкупуат си ората няква талига където като дигне 200та и се приземява в сервиза, че и струва на баба си пантофите и може само 400км. т.е. реални 250/300 км пробег я изкара я не .... мда добре, тва в Колонията ше дое към 2168 година след 168 тото правителство на Боце ....e-tron Akkutest 200 km/h endet nach 175 km auf Abschlepperhttps://***.youtube.com/watch?v=V9AtudHifEU отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години да само, че Audi E-tron струва 100 бона евра, ти толко не си виждал през целия си живот на снимка камо ли каруца да си купиш за тва, кво ми блееш кат девственица за уйй кат немате 5 стинки в джеба за тия "зеленикави коли" ??! Тъппак отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години ха ха ... импе , това е за теб баце :)))на въпрос на Константин : - търси ли vw сливане с тесла и водят ли се преговори , голямата клечка не каза да , но не каза и не :))) ... измъкна се лизгаво хитрата лисица ...ха ха ... импе , мошшшшшшшшшшшшшеника преформатира целият авто бранш за 7-8 години и ги накара да го търсят за обща работа ... щял да фалира , а ? завод ще му построят в немско с техни пари , да знаеш от мен ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар