Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

По-високите рекламни продажби тласнаха нагоре резултатите на Comcast

Сред факторите, повлияли положително на бизнеса на компанията, попада и отварянето на тематичните паркове

По-високите рекламни продажби тласнаха нагоре резултатите на Comcast

Снимка: Andrew Harrer/Bloomberg

Приходите на Comcast за второто тримесечие надминаха очакванията на Wall Street благодарение на по-високите продажби на реклама, повторното отваряне на тематичните паркове и рекордния брой нови абонати на широколентови и кабелни услуги, предава Ройтерс.

Пандемията създаде пропаст между дигиталните бизнеси и тези, които са зависими от комуникацията на живо. Comcast е микс от двете.

Общите ѝ приходи са нараснали с 20,4% до 28,55 млрд. долара през тримесечието, изпреварвайки прогнозата за 27,18 млрд. долара по данни на Refinitiv.

Компанията, която е най-големият кабелен оператор в Съединените щати, загуби 399 хил. видео потребители през последното тримесечие, но това се оказа под очакваните 490 хил.

Comcast обаче привлече 354 хил. абонати на широколентови услуги в момент, в който мнозина продължават да учат и работят от вкъщи. Това е най-добрият резултат за второто тримесечие, а данните са над прогнозата за 272 хил. според FactSet.

NBCUniversal на Comcast тласка агресивно напред своите дигитални платформи тази година и смята Олимпийските игри за основен двигател за привличането на абонати на стрийминг услугата ѝ Peacock.

Още по темата

Но при наличието на разполагащи с по-големи бюджети конкуренти, които влязоха в играта по-рано тази година, Peacock все още се сблъсква с предизвикателства по пътя си напред.

Излъчването на церемонията по откриването на Олимпийските игри в Токио по NBC привлече 16,9 млн. зрители – най-малката американска телевизионна аудитория на събитието за последните 33 години, сочат данни на Nielsen, предоставени от NBCUniversal.

Приходите от тематични паркове за тримесечието са достигнали 1,1 млрд. долара, спрямо едва 136 млн. долара година по-рано, когато блокадите заради коронавируса засегнаха бизнеса.

Нискобюджетната продукция “F9” и анимационния филм „Бебе Бос 2“ подкрепиха бизнеса на студиата на NBC, който беше засегнат от отлаганията на продукциите заради Covid-19 и затварянето на кината. Приходите са се увеличили с 8,4% до 2,22 млрд. долара.

Comcast отчете близо 33% повишение на приходите от продажби на NBCUniversal Media, докато бизнесът се връща към нормалното си състояние след година на съкратени маркетингови бюджети.

Компанията обяви, че коригираната ѝ печалба на акция е достигнала 84 цента през второто тримесечие, над средната прогноза за 67 цента на акция.

Акциите на Comcast повишиха стойността си с 1,2% преди началото на търговията.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Мън Уанджоу от Huawei и прокурорите от САЩ са близо до споразумение