Швейцарската компания Nestle пуска на пазара версия на шоколада си Milkybar с по-ниско съдържание на захар, произведен с нова техника на подслаждане, с което компанията се опитва да се опълчи на заплахата срещу цялата нездравословна индустрия, оценявана на 185 млрд. долара, съобщи Ройтерс.
Milkybar Wowsomes, нова по-скъпа версия на шоколада, известен с рекламите на Milkybar Kid, ще бъде по рафтовете на магазините във Великобритания и Ирландия през следващите седмици.
Най-голямата компания за хранителни продукти в света обяви, че новите шоколадови барчета ще имат с 30% по-малко захар от типичните шоколади благодарение на използването на нова съставка на Nestle - захар, чиято структура е била променена, за да бъде по-лека и да се разтваря по-бързо. Въпреки това барчетата имат само 3% по-малко калории поради допълнителни съставки.
Новата захар, за която се заговори публично през 2016 г., отразява едно от най-големите предизвикателства пред големите компании от хранително-вкусовата промишленост - как нездравословните храни да станат здравословни.
„Здравето е важно, но много потребители не са готови да се откажат от вкуса“, коментират специалисти от индустрията. Според тях всички потребители биха предпочели да запазят същия вкус на шоколада, но биха се зарадвали той да е с 30% по-малко захар.
Маркетинговият стратег на Nestle казва, че целта на новия шоколад е да даде на родителите по-здравословна опция за техните деца.
Nestle е подложен на натиск от акционерите да ускори продажбите след шест години на забавен растеж заради трудностите на целия сектор с търсенето на по-здравословни алтернативи.


Нов рекорд: Вижте кое е кучето с най-дълъг език в света
Подпалиха колите на жена в София (СНИМКИ/ВИДЕО)
Година затвор за варненски насилник, пребивал майка си и баба си за пари
Какво време ни очаква в петък?
Общината иска пари от Европа, за да осигури доброволците във Варна
Празни супертанкери се надпеварват за суров петрол
Складирането на петрол в Китай замъглява перспективите на търсенето
Новият модел на DeepSeek може отново да разтърси света през 2026 г.
Дезинформацията подкопа COP30 и възможностите за рационален икономически дебат
Най-лошата година за саудитските акции от 10 г. насам стресна трейдърите
Войната срещу автомобила: 20 непознати факта
Volkswagen Group се отърва от легендарно дизайнерско студио
Пет култови кросоувъра от началото на века, които си заслужават
Самолет кацна върху автомобил на магистрала
Европа се опита да спре китайците, но в крайна сметка им помогна
Левски разби "тигрите" от Бистрица и е на 1/4-финал за Купата
Дигиталният свят изкушава! Родители, общувайте с децата си
Unfold the Moment: Глобална премиера на нов безкомпромисен сгъваем смартфон - Huawei Mate X7, и FreeClip 2 с ново ниво на комфорт и елегантност
Почина баскетболният треньор Иван Евстатиев
Гуинет Полтроу и синът ѝ заедно на събитие, Моузес е одрал кожата на баща си
преди 7 години Кока Кола , Пепси и Макдоналдс също . отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Нестле продава смърт. Явно все повече хора го разбират. отговор Сигнализирай за неуместен коментар