Социалната мрежа Twitter регистрира своето второ печелившо тримесечие в сряда, подобрявайки прогнозите на Wall Street за приходи и активни потребители на месец, което се дължи на добрия прием от рекламодателите в Азия и по света на новите видео реклами на платформата.
Базираната в Сан Франциско социална мрежа направи опит да разшири потребителската си маса и рекламния си бизнес отвъд родните САЩ. За първите три месеца на годината Twitter отчита по-голям ръст на потребителите в чужбина, отколкото у дома, като водещ регион за тенденцията се оказа Азия, посочва Ройтерс.
Международните продажби представляват 48% от приходите, отбелязвайки ръст на годишна база от 53%. За сравнение, в САЩ увеличението е 2%. Общите приходи на компанията също нарастват с 21%.
Социалната мрежа съобщи също, че прогнозира увеличение в потребителската си маса от 10% до 15% през 2018 г. Според данните броят на хората, които използват платформата, месечно се е увеличил до 336 млн. - повишение с 3% в сравнение с миналата година. С това се надвишават и прогнозите за ръст до 334 млн. на аналитичната компания FactSet.
Инвеститорите следят отблизо броя на потребителите на социалната мрежа, тъй като това е знак за бъдещите ѝ продажби на реклами.
Компанията е добавила 5 млн. нови потребители извън САЩ и нови 1 млн. на вътрешния пазар спрямо последното тримесечие на 2017 г.
Twitter също така очаква ръстът на приходите за останалата част от 2018 г. да бъде сходен с най-бавните темпове на 2016 г., допълвайки, че предвижда увеличението през втората половина на годината ще срещне трудности в сравнение със силното представяне в края на 2017 г.
Отчетът за тримесечието регистрира също и бонус от новото данъчно законодателство в САЩ в размер на 21 млн. долара.
Общите приходи на компанията нарастват до 664,9 млн. долара, също подобрявайки очакванията на анализатори за 607,6 млн. долара. Приходите от реклама също задминаха очакванията. Те са в размер на 575 млн. долара при прогнози за 523,1 млн. Конкретно при видеорекламите увеличението е с 21%
„Наблюдаваме растеж във всички региони и особено засилване в азиатско-тихоокеанския регион“, посочиха от Twitter, допълвайки, че Япония остава вторият най-голям пазар по продажби.
През първото тримесечие компанията е отчела нетна печалба от 61 млн. долара или 8 цента на акция. През същия период на миналата година социалната мрежа беше на загуба с 61,6 млн. долара, или 9 цента на акция.
Изключвайки еднократните ефекти компанията е спечелила 16 цента на акция при прогнози на анализатори за 12 цента.


Нов рекорд: Вижте кое е кучето с най-дълъг език в света
Подпалиха колите на жена в София (СНИМКИ/ВИДЕО)
Година затвор за варненски насилник, пребивал майка си и баба си за пари
Какво време ни очаква в петък?
Общината иска пари от Европа, за да осигури доброволците във Варна
Празни супертанкери се надпеварват за суров петрол
Складирането на петрол в Китай замъглява перспективите на търсенето
Новият модел на DeepSeek може отново да разтърси света през 2026 г.
Дезинформацията подкопа COP30 и възможностите за рационален икономически дебат
Най-лошата година за саудитските акции от 10 г. насам стресна трейдърите
Войната срещу автомобила: 20 непознати факта
Volkswagen Group се отърва от легендарно дизайнерско студио
Пет култови кросоувъра от началото на века, които си заслужават
Самолет кацна върху автомобил на магистрала
Европа се опита да спре китайците, но в крайна сметка им помогна
Левски разби "тигрите" от Бистрица и е на 1/4-финал за Купата
Дигиталният свят изкушава! Родители, общувайте с децата си
Unfold the Moment: Глобална премиера на нов безкомпромисен сгъваем смартфон - Huawei Mate X7, и FreeClip 2 с ново ниво на комфорт и елегантност
Почина баскетболният треньор Иван Евстатиев
Гуинет Полтроу и синът ѝ заедно на събитие, Моузес е одрал кожата на баща си