Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Twitter придобива четеца на новини Scroll

Стартъпът работи с няколко издателя, предлагайки срещу абонамент статии от тях без реклами

Twitter придобива четеца на новини Scroll

Снимка: Bloomberg LP

Twitter Inc. придоби Scroll, продукт за четене на новини без реклами, и заяви, че очаква да включи услугата в планираното си ново абонаментно предложение.

Scroll работи с шепа издатели, включително BuzzFeed News, Atlantic и USA Today, и предлага статии от тези издатели на платените абонати. Статиите се появяват без реклами и Scroll споделя част от приходите от абонаментите си с издателите, предава Bloomberg. 

Още по темата

Scroll временно ще спре да приема нови абонати, докато екипът му от 13 души се присъединява към компанията за социални медии, заяви Twitter във вторник в публикация в блога си. Условията за сделката не са разкрити. Scroll, който има офиси в Ню Йорк и Портланд, е подкрепян от редица инвеститори, включително Union Square Ventures.

Twitter говори публично за интереса си да продава абонаментен продукт и обмисля редица опции. Базираната в Сан Франциско компания също така наскоро придоби Revue, стартъп за бюлетини, с планове да печели от абонаменти.

Twitter предвижда двата продукта да работят заедно и каза, че потребителите могат някой ден да плащат, за да четат бюлетини или истории от определени издатели директно в Twitter, без реклами.

„За всяка друга платформа журналистиката не е жизнено нужна“, пише главният изпълнителен директор на Scroll Тони Хейл в публикация в блога. „Ако утре журналистиката изчезне, бизнесът им ще продължи както преди. Twitter е единствената голяма платформа, чийто успех е дълбоко преплетен с устойчива журналистическа екосистема“, пояснява той.

Компанията за социални медии търси начини за разширяване на бизнеса извън цифровата реклама, която съставлява основната част от приходите. Рекламата може да бъде волатилна, а Twitter каза през миналата седмица, че продажбите на реклами са стартирали бавно 2021 г., благодарение отчасти на гражданските вълнения в САЩ и забавените публични събития, като връчването на наградите Оскар. Абонаментният бизнес би предложил по-стабилен и предсказуем поток от приходи.

Scroll е шестата сделка на Twitter за последните шест месеца. Услугата за четене на новини обяви старта си в края на 2016 г. и събра пари от редица издатели, включително Axel Springer SE, News Corp. и New York Times.

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Приходите на собственика на TikTok са скочили със 111% през 2020 г.