Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Софтуер

Apple прави най-голямата експанзия на услугите си от близо десетилетие

Компанията ще пусне Apple Music в още 52 държави и региони

Apple прави най-голямата експанзия на услугите си от близо десетилетие

Снимка: Getty Images

Apple обяви, че ще разшири своя App Store, Apple Music и други услуги да десетки нови пазари в Африка, Близкия изток и други места в рамките на най-голямата географска експанзия на своите услуги от близо десетилетие, предава Ройтерс.

Apple заяви, че ще пусне App Store в 20 страни, 8 от които в Африка. Освен това ще предложи своята стрийминг услуга Apple Music в още 52 държави и региони. Експанзиятата е най-голямата, откакто Apple пусна iTunes Store в Индия, Русия и над 50 други страни през 2012 г.

Технологичният гигант се фокусира върху растежа на продажбите на своя сегмент от услуги, който донесе 17,8% от нейните общо 260,1 млрд. долара приходи за последната фискална година, докато потребителите забавят покупките на нови смартфони.

Още по темата

През януари директори на Apple заявиха, че компанията има 1,5 млрд. активни устройства в света и иска да достигне 600 млн. абонати на собствени или услуги на трети страни до края на тази година.

Най-големият генератор на приходи от услугите на Apple е App Store, от който концернът получава между 15 и 30% от приходите от продажби. В Африка магазинът ще бъде пуснат в Камерун, Демократична република Конго, Кот д‘Ивоар, Габон, Либия, Мароко, Замбия и Руанда. Освен това ще бъде налична в Малдивите и Мианмар в Азиатско-тихоокеанския регион, в Афганистан и Ирак в Близкия изток, както и в няколко страни на Балканите и в Океания, достигайки общо до 175 държави.

Същевременно компанията ще разшири обхвата на Apple Music, която вече ще е достъпна в 167 страни. Най-големият конкурент на Apple в музикалния стрийминг – Spotify, оперира в 79 държави.

Apple предлага различни условия и цени за стрийминга на музика на новите си пазари. В САЩ тя предлага безплатни три месеца, а след изтичането им таксува отделните потребители по 9,99 долара на месец. В Мианмар и Кот д‘Ивоар безплатният период на ползване ще е 6 месеца, а цената на пазари като Ирак и Кувейт ще бъде 4,99 долара.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Софтуер
Huawei: Операционната ни система може да се конкурира с тези на Google и Apple