Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Nordstrom придоби дялове в четири марки на Asos

И четирите бранда са насочени към младите потребители

Nordstrom придоби дялове в четири марки на Asos

Снимка: Jason Alden/Bloomberg

Nordstrom обяви, че е придобила миноритарни дялове в четири модни марки, собственост на британската онлайн модна къща Asos, пише CNBC.

Марките – Topshop, Topman, Miss Selfridge и HIIT – са насочени към младите потребители под 20-годишна възраст. Финансовите условия на сделката не са разкрити.

Президентът и главен бранд директор на Nordstrom Пийт Нордстрьом заяви, че вижда сътрудничеството като начин за промяна на бизнес модела на един търговец на едро като Nordstrom, работейки с търговец на дребно. Освен това той очаква създаването на възможности за бъдещи стратегически партньорства и в бъдеще.

Въпреки че Asos ще запази оперативен и творчески контрол върху марките, Nordstrom ще има ексклузивни права за търговия на дребно на Topshop и Topman в Северна Америка.

„Насочването на марките на Asos, включително Topshop и Topman, към нашите клиенти, ни позволява да създадем нещо ново и вълнуващо“, коментира Нордстрьом.

Още по темата

Универсалният магазин е ексклузивен дистрибутор на Topshop и Topman в Съединените щати от 2012 г. Сега Nordstrom ще са единствените физически магазини за въпросните марки в глобален мащаб.

От тази есен клиентите ще могат да вземат и онлайн поръчките си от Asos във всички локации на Nordstrom и Nordstrom Rack, допълват компаниите.

Asos придоби Topshop, Topman, Miss Selfridge и HIIT през февруари. Марките се оказаха за продажба, след като британската империя за търговия на дребно Arcadia Group подаде молба за защита от фалит в края на миналата година. Блокадите, наложени заради коронавируса през 2020 г., нанесоха огромен удар на Arcadia, която управлява стотици магазини. Междувременно Asos разполагаше единствено с онлайн бизнеса си.

Nordstrom търси начини да накара своите клиенти да се връщат в магазините ѝ по-често, за да пазаруват, като същевременно достига и до хора, които никога преди не са посещавали магазините или уебсайта ѝ. Тя има възможност да постигне това в момент, в който светът излиза от пандемията, а много хора се връщат на работа или ще посещават отново училище, а това често изисква и нови дрехи.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Uniqlo планира да повиши цените на стоките си