Twitter добави нов механизъм, който има за цел да помага на рекламодателите да увеличат ефективността на своите кампании, пише VentureBeat.
За целта новите отчети, които рекламодателите ще получават, сравняват няколко кампании в Twitter една спрямо друга, за да се види коя от двете носи по-голяма стойност за маркетинговия бюджет.
Когато функцията бива използвана, Twitter автоматично и произволно ще разделя таргетираната аудитория в две групи: една, която вижда рекламите на въпросната компания, и друга, която не ги вижда. Рекламодателите ще получават докладите около 2 до 3 седмици след събирането на данните.
Twitter твърди, че ранните тестове са били успешни.
„Хората, които само са изложени на промотираните туитове на рекламодателите, е 1,4 пъти по-вероятно да влязат в уебсайта на рекламодателя спрямо контролната група, което показва, че просто виждане на реклами в Twitter води до големи резултати. Резултатът може да се окаже още по-добър, тъй като хората, които се ангажират с промотираните туитове, е 3,2 пъти по-вероятно да влязат в уебсайта на рекламодателя, в сравнение с контролната група.
Новият инструмент за измерване може да помогне на рекламодателите да разберат по-добре как въздействат рекламите им. Той дава възможност за получаване на достатъчно данни, така че рекламодателите да вземат информирани решения за това къде да харчат парите си.
Facebook отдавна предлага тази опция. И все пак Twitter има нужда от този инструмент, докато се бори за разрастването на своя рекламен бизнес.


"Продължаваме промяната": Преработеният бюджет е за кошчето
Облачно време в цялата страна днес
От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Предупреждават за опасности в планините
Огнеборците потушиха 47 пожара през последното денонощие
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Търговският излишък на Китай надхвърли $1 трилион след възстановяване на износа
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Евакуират още четирима от екипажа на танкера
Гнусно: Фен запали снимка на Асен Митков, Левски защити халфа
Доц. Ангел Кунчев: Грипът вече доминира над COVID, пикът ще е през януари
ПСС: Условията в планините не са подходящи за туризъм