IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Amazon прави поръчките детска игра с нов хардуерен бутон

Новият хардуерен проект на компанията е достъпен само за потребителите на Prime

11:44 | 01.04.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Компанията за онлайн търговия на дребно Amazon.com пусна нов хардуерен продукт, който позволява на членовете на нейната абонаментна услуга Prime да поръчват продукти от вкъщи само чрез натискането на един бутон, предава Ройтерс. 

"Dash бутонът“, който е свързан с приложението на Amazon чрез безжична интернет вързка, е  нещо специфично за марката и компанията. За целта фирмата е обединила усилията си с марки, произвеждащи стоки за бита като Tide, Huggies и Gillette. 

Самият бутон е брандиран и може да бъде залепен или закачен навсякъде в дома. Устройството, което е по-малко от дистанционно за телевизора, се свързва с мрежата чрез WLAN. То може да се постави до домакински уред и предава информация, след като е натиснато копчето. Освен това Amazon пуска и съобщение чрез мобилното приложение, което позволява на потребителя да контролира поръчката си и при нужда да я откаже. 

Всеки абонат на Prime може да получи до три бутона. Предложението е отворено само за членове, които са получили имейл от компанията с предложение да получат безплатен бутон Dash. 

С новия проект Amazon иска да спечели преди всичко клиенти, които редовно купуват продукти, като тоалетна хартия или кафе от веригите за търговия на дребно. Вместо да трябва да ходят до магазина, когато запасите им привършват, те ще трябва само да натиснат едно копче, за да може Amazon да достави искания артикул.

През септември Ройтерс писа, че концернът ще увеличи броя на служителите си в подразделението си за хардуер в Силициевата долина, тъй като тества „умни“ джаджи за дома.

В началото на тази година Amazon се похвали, че през 2014 г. е продала рекорден брой стоки. Търговците, работещи с платформата, са доставили повече от 2 млрд. продукти в целия свят през посочения период. Същевременно ключов приоритет за компанията остава международният растеж и намирането на повече търговци от региони като Сингапур, Южна Корея и Австралия. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:42 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още