Volkswagen AG използва името на един от най-продаваните си модели, за да надгради постигнатото като го направи електрически с идеята да защити позициите си в Европа от навлизането на китайските конкуренти, съобщава Bloomberg.
Германският производител на автомобили представи камуфлажна версия на ID. Polo, чиято цена се очаква да бъде под 25 000 евро, когато дебютира на пазара догодина. Кръстен на един от най-успешните модели на Volkswagen, автомобилът е част от усилията на групата да създаде електрически „народен автомобил“, който да се конкурира с нискобюджетни предложения на компании като BYD Co. и Zhejiang Geely Holding Group Co.
Volkswagen посочва, че ID. Polo ще „направи шофирането на електрически автомобил достъпно за повече хора“, добавяйки, че ще започне да използва добре познати имена на модели за електромобили. Компанията ще покаже новия автомобил на автомобилното изложение в Мюнхен следващата седмица.
Решението за електрификация на Polo идва в труден момент за Volkswagen. Компанията се сблъсква с нарастващи ветрове в лицето на американските мита, стагниращия европейски пазар и намаляващите продажби в Китай. Междувременно китайските марки се разширяват в Европа с модели на конкурентни цени, като хечбека Dolphin Surf на BYD, който започва на цена от около 23 000 евро в Германия.
Продажбите на електрически превозни средства на Volkswagen в Европа междувременно скочиха със 73% през второто тримесечие, водени от силното търсене на VW ID.5, Audi Q4 e-tron и Skoda Enyaq. Едноименната марка се възползва от подобрения софтуер и все по-масовото отдръпване на купувачите към Tesla Inc. заради политическата дейност на Илон Мъск.
С електрифицирането на Polo, най-големият европейски автомобилен производител сигнализира за намерението си да пренесе влиянието си в областта на двигателите с вътрешно горене в ерата на батериите.
Polo е един от най-успешните малки автомобили на Volkswagen, като от въвеждането си през 1975 г. са продадени над 20 млн. броя от модела. Позициониран като входна точка в света на марката, той помага на Volkswagen да се конкурира с подобни по размер модели като Fiesta на Ford Motor Co. и Clio на Renault SA.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа
преди 2 месеца До: гъбко та VW са заринати с кеш ... доста трудно ще умрат! ...Но се сещам тошо кво бабалайки надуваше и аз го слушах и аз му се смях тогава! :):) ... нещо изчезна този нискоинтелигентен ***, сигурно е на парада в китай и се прибира през любимата матушка! :D отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 2 месеца Ха ... сиреч , електриката на Polo с малката батерия 38кВтч (пробег около 350км) , ще е по ефффтина и от осакатеният бензинов без екстри ?! А туканка форумните авто-експерти вече беха закопали VW ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар