„Ефектът от една бензиностанция и половина е около 100 млн. лева върху бюджета на българското население и фирми. Това са спестени пари. Няма значение на каква цена купувам горивото и откъде идва, а на каква стойност го продавам. Купувам го от български дистрибутори, които са дистрибутори на всички тези производители. Не мога да го произвеждам.”
Това заяви бизнесменът Веселин Марешки в Сутрешния блок на Bulgaria ON AIR. Tой потвърди, че произходът на горивото е еднакъв за всички български бензиностанции.
Атаките срещу мен от последните дни показват в каква държава живеем, заяви Марешки.
"Някаква компания си позволява да прави икономическо разузнаване, като използва медии, митница, НАП, прокурори и икономическа полиция. Това е безумно и показва, че живеем в някаква ненормална държава. Или някакви си хора се опитват да ни накарат да мислим, че живеем в такава държава или че тези ненормални неща са нормални. Нямам никакво намерение да влизам в диалог с тази компания", подчерта бизнесменът.
Битката в момента е между „двете К-та срешу трите П-та”, посочи Марешки. Според него корупцията и картелите са изправени срещу професионализма, пазара и патриотизма на българския народ.
"Наскоро четох нещо, което много ми хареса, и това е, че като си умрял - ти не разбираш, че си умрял, а е трудно за другите. Същото е и, когато си тъп. 20 години обясняват как пакетирам хапчета в някакви гаражи, в някакъв кораб, изнесен извън териториалните води на България. Сега същите глупости започват да ги ръсят и по новия ми бизнес проект с горивата. Нямам намерение да влизам и да отговарям на такива глупости", добави той.
Бизнесменът твърди, че горивото, което продава, е качествено, но има други хора, които да го заявят.
"Самите хора, които купуват лекарства и горива - те са направили разликата. Можете да видите форумите", посочи той.
"Те казват, че при цена 1,56, как аз продавам на 1,52 с 4 стотинки загуба. Аз пък питам защо, когато цената на едро беше 1,40, те продаваха на 2,00 лева на техните бензиностанции. Това е големият въпрос 50-60 стотинки марж, къде отиваха тези пари. Защо при 30 долара за барел цената беше 2 лева, а сега при 40 долара е малко над 1,70 лева. Къде са отивали всичките тези пари, които наричам мародерство", заяви Марешки.
Той не скри, че печели от бизнеса си с горивата.
"Намеквам, че в момента няма човек в България, който може да издържи на натиска. Едно е само да го направиш, а друго е да го продължиш и трето да кажеш, че ще стигнеш до край. Мога да уверя сънародниците си, че ще се боря до край", обеща той.
Бизнесменът заяви, че в момента няма директен достъп до базите на „Лукойл” и се налага да купува горивата през посредници.
"Горивото при нас пристига от най-югозападната точка – Банско, до североизточната във Варна. По този начин се тормозя. Ако не бяха толкова далеч, цената им щеше да е още по-ниска. Не с много. Представете си колко км пътува горивото до Варна, като има бази в града", посочи той.
В момента получаваме горивото на 1,52 и го продаваме при нас на 1,53. За 1 стотинка продаваме горивото отгоре, отчете Марешки. Той съобщи, че утре отваря бензиностанция в Габрово, а през следващите седмици ще има още 4-5 бензиностанции в различни градове.
"Наскоро пропътувахме цяла България, за да подпишем документите за една бензиностанция, но човекът каза, че няма да продава буквално в последния момент. Натискът е огромен. Още днес мога да отворя бензиностанция в София, но тя ще бъде много малка и никой няма да може да зарежда там. Към днешна дата имаме договорени два терена. Разговаряме за трети. Ще изградим изцяло нови, огромни бензиностанции, които нямат аналог с 9 бензиноколонките. Ще отворим, искаме да сме полезни на хората. Това ще стане до 3-4 месеца", каза той.
Инвестицията ми в този проект е около 150-200 млн. лева, сметна Марешки.


Желязков посети Монетния двор, за да види лично как се секат българските евромонети (СНИМКИ)
"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Покровск: Градът, който промени войната в Украйна
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert


преди 9 години Тоя *** с очилцата къде са го намерили.... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Investor bg генерира първото си dank meme. Пускам сълза. Надявам се искрено някой да не получи удар в тоя форум, всеки ден 3-4 човека се напрегат, кръвно вдигат... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Двуличието на ЕС минава всякакви граници - от една страна ще забраняват офшорките а от друга правят на България забележка ,че има строги закони за офшорките ????Дянков едно време искаше плоският данък да го вкарва в Конституцията тоест официално да сме си офшорка ,и съм обяснил какво трябва да се направи във България - https://***.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/1713491132262447Когато 2020год. спрат еврофондовете как ще правим отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Бах. маа. му Марешеки бие по коментари статии и за Русия и за атентати :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Ако Марешки го прави заради хората му свалям шапка и не съм запознат с детайлите По-важното е какво искат да направят с офшорките Експертът обясни, че офшорните зони са с различен статут, но голямо количество от тях са отвъдморски територии на ЕС. С поправките в закона тези страни вече няма да бъдат определяни като офшорни зони. Става дума за Британските Вирджински острови, които са инвеститор в България с около 2 млрд. лева, Каймановите острови."Тези 10%, за които се говори, са само за вдигане на шум", а основната промяна се състои в изваждането на такива територии от списъка с офшорни зони. "В едно изречение със 194 думите е записано изрично, че този закон и разпоредбите по изключенията по чл. 4 не се отнасят за всички отвъдморски територии на ЕС." - http://***.bloombergtv.bg/shows/2016-03-18/ofshorkite-vlizat-v-obshtestvenite-porachki отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години За ОЛИГОпол не зная дали има, но има един.... :D отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години :D I hope that you enjoyed the show :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Мизантролът колко е долен само той си знае... Но и е налице сгрешена парична система. Нужна е подобрена парична система. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години айдееее :D:D:DТази статия ми направи деня честно :D:D отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Американската неправителствена организация Global Financial Integrity например е пресметнала, че от България за периода 2001 - 2010 г. са изтекли нелегално около 16 млрд. долара - http://***.capital.bg/politika_i_ikonomika/sviat/2013/04/12/2040633_kraiat_na_tainite/ - Големи компании, като например "Лукойл", пък са регистрирани в чужбина, а тукашните им дружества отчитат счетоводно загуба (странно за рафинерия предвид на високите цени на горивата), докато шапката оптимизира данъчните си плащания зад граница. ЗАЩО ЛУКОЙЛ Е НА ЗАГУБА ??? - ТОВА Е ВЪПРОСА а за Марешки това е пазарната икономика отговор Сигнализирай за неуместен коментар