Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Microsoft отваря първия си магазин на дребно в Европа

Той ще се намира на ключово място в Лондон

Microsoft отваря първия си магазин на дребно в Европа

Снимка: Архив Ройтерс

Microsoft отваря първия си магазин на дребно в Европа в четвъртък. С този ход софтуерният гигант се опитва да засили физическото си присъствие и да се конкурира с други технологични компании, които предлагат уникално потребителско преживяване в магазините си, пише CNBC.

Обектът ще се намира в Oxford Circus, в популярния търговски район на Лондон, в близост до основния магазин на Apple на Regent Street.

Лондон е третата дестинация, на която Microsoft отваря ключов магазин. Другите две са Сидни и Ню Йорк.

„Това е първият ни опит в Европа и не можем да сме по-щастливи от факта, че ще бъде в Лондон“, коментира главният маркетинг директор на компанията Крис Капосела.

Microsoft е сред нарастващия брой технологични компании, които разширяват физическото си присъствие, за да допълнят онлайн продажбите си. Твърди се, че Amazon планира да отвори до 3000 безкасови магазина за хранителни стоки до 2021 г. Китайският технологичен гигант Xiaomi пък каза пред CNBC през февруари, че планира да утрои броя на европейските си магазини до края на годината.

Главният изпълнителен директор на Retail Economics Ричард Лим казва, че технологичните компании се опитват да създадат еуфория и да изградят лоялни фенове на своите брандове, като предлагат специално отношение в магазините си.

Триетажният магазин на Microsoft включва зала за гейминг с Xbob, специален McLaren, стаи за срещи с корпоративни клиенти и дигитална класна стая, където може да се учи програмиране.

Главният изпълнителен директор на Microsoft Великобритания Синди Роуз посочва, че магазинът е насочен към всички потребители, както и към бизнес клиентите и геймърите.

Освен това магазинът подчертава линията компютри и таблети Surface, която помогна на софтуерния гигант да изгради хардуерния си бизнес. Продажбите на устройствата с тази марка се увеличават с 21% на годишна база през последното тримесечие.

Повече снимки на магазина можете да видите в галерията. 

 

По статията работи: Елена Кирилова
Още по темата: Новини Microsoft

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Страните от ЕС завършиха оценката на рисковете пред сигурността на 5G мрежите им