Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Приходите на Roblox продължават да растат според първия отчет след листването ѝ

Ангажираността на потребителите се запазва, посочват от компанията

Приходите на Roblox продължават да растат според първия отчет след листването ѝ

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Приходите на Roblox за първото тримесечие са се увеличи повече от два пъти, след като компанията за видео игри продължи да печели от предизвиканото от пандемията търсене на развлечения у дома, пише Wall Street Journal.

Растежът беше отчетен, след като повече потребители похарчиха повече средства в Roblox, основно под формата на виртуална валута, наречена Robux, използвана за купуването на елементи в игрите като домашни любимци и костюми за аватарите на играчите.

И все пак компанията отчете близо 82% по-голяма загуба за периода заради по-високите разходи за поддържане на растежа и разходи, свързани с директното листване. Това е първият финансов отчет на компанията, след като тя стана публична през март.

Още по темата

Roblox обяви, че резултатите ѝ отразяват силната ангажираност на потребителите, повечето от които са под 13-годишна възраст. Компанията не даде нова прогноза за текущия период, но преди това предупреди, че растежът вероятно ще се забавя с отслабването на мерките за социално дистанциране. Фирмата работи за привличането на по-възрастни потребители и за международна експанзия в региони като Западна Европа и Източна Азия.

Roblox привлича повече потребители в платформата си, а средният брой потребители дневно е достигнал 42,1 млн. през тримесечието, или със 79% повече спрямо година по-рано. Този ръст е подкрепен от растежа извън основния ѝ пазар – САЩ и Канада. Средните дневни резервации от потребител – метрика, отразяваща закупените Robux, са нараснали с 46 на сто до 15,48 долара.

„Въпреки че страните излизат от Covid, наблюдаваме невероятно задържане на нашите дневно активни потребители и резервации“, коментира главният изпълнителен директор и основател на Roblox Дейв Басуцки в интервю. „Часовете на потребител се насочват към исторически нива, а ние сме много оптимистично настроени“.

Основаната през 2004 г. Roblox заяви, че приходите ѝ са нараснали до 387 млн. долара, спрямо 162 млн. долара година по-рано. Резервациите са се увеличили значително – д 652,3 млн. долара. Анализатори, анкетирани от FactSet, очакваха сумата да е 573 млн. долара.

Нетната загуба е достигнала 134,2 млн. долара, или 46 цента на акция, спрямо 74,4 млн. долара, или 44 цента на акция, през същото тримесечие на миналата година. Сумата включва 51,9 млн. долара разходи, свързани с процеса по директно листване. Прогнозата на анализаторите беше за загуба от 22 цента на акция.

Книжата на Roblox повишиха стойността си с 5% по време на следборсовата търговия в понеделник.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Какви са амбициите на България в света на технологиите с изкуствен интелект?