Два модела, разработени от звеното за електрически превозни средства на китайската група China Evergrande Group, не бяха включени в списъка за одобрение, издаден от китайското Министерство на индустрията и информационните технологии (MIIT), създавайки нова пречка пред опитите на Evergrande New Energy Vehicle Group Ltd. да стартира търговското производство на електромобили, съобщава Bloomberg.
Evergrande NEV, която към момента не е доставила нито едно превозно средство на потребителите, въпреки че обеща да победи Tesla на Илон Мъск в началото на 2019 г., кандидатства за одобрение за два модела на своята марка Hengchi миналия месец. Двата модела представляват изцяло електрически SUV-ове, захранвани чрез батерии, произведени от Contemporary Amperex Technology Co. Ltd.
В списъка на MIIT двете превозни средства отсъстват.
Въпреки че Evergrande NEV направи няколко опита да събере пари през последните седмици, за да финансира масовото производство на своите електрически автомобили, компанията предупреди още през септември, че е изправена пред сериозен недостиг на средства, отразявайки някои от финансовите проблеми, които среща компанията майка.
Наскоро Evergrande NEV заяви, че е спряла плащането на някои оперативни разходи и посочи, че няколко доставчика са прекратили работата със звеното, предизвиквайки опасения относно старта на масовото производство на електромобили.
Автомобилите, които до момента са изградени от концерна, представляват прототипи и служат за реклама на изложения и за тестове.
Evergrande NEV показа няколко модела на автоизложението в Шанхай през април и пусна в интернет снимки и видеа на превозни средства, подложени на зимен тест в Монголия.
Компанията заяви, че е изхарчила кеш в размер на 130 млн. долара през първите шест месеца на годината, отчитайки загуба от 742 млн. долара. В края на октомври компанията майка обяви, че производството на електрически превозни средства ще се превърне в основен бизнес за дружеството в рамките на десетилетие. Председателят на Evergrande Хуей Ка Йен заяви, че планира да ограничи операциите с недвижими имоти, за да се съсредоточи върху автомобилите, използващи нов вид енергия.


Спешни медици спасиха трима пациенти от клинична смърт във Варна
Промяна в маршрута на три линии заради катастрофа във Варна
Обрат: Управляващите в оставка искат да гласуват редовния бюджет, а не удължения
„Фрапорт Туин Стар“ и IAAC подписаха дългосрочно партньорство за развитие на рекламната дейност на летищата Варна и Бургас
БСП обяви пред президента дали ще участва в разговори за правителство в този парламент
Атаките към изкуствения интелект ще бъдат тенденцията на 2026 г.
Китайският внос и американските мита удрят българската металургия
Amazon води преговори за инвестиция от над 10 милиарда долара в OpenAI
Яни Лозанов: Пробивът в AI ще дойде от математиката, не от чиповете
Warner Bros. смята да отхвърли офертата на Paramount
Япония налага данък на електромобилите в зависимост от теглото
Защо някои двигатели имат двойно впръскване на гориво
Край на евтините коли от Китай – Пекин иска ново споразумение с Европа
10 дизелови седана, които са по-успешни от бензиновите си аналози
Mercedes показа най-бляскавия Unimog в историята
Брокери: Цените на имотите ще нараснат с 8-10% през 2026 г.
Пощенска банка и туристическа агенция "Бохемия" поставят клиента в центъра на нов тип първокласно преживяване
ИТН при Радев: Не е разумно да се търси преконфигуриране ВИДЕО / СНИМКИ
51-годишен шофьор е загинал при катастрофа в Аксаково