Германският автомобилен концерн Daimler AG представи нов дисплей Hyperscreen, който ще покрие почти цялото табло на неговите луксозни модели Mercedes-Benz, в опит да надмине голямата сензорна информационно-развлекателна система на американския си конкурент Tesla Inc, която е отличителен белег за успеха на лидера в сегмента на електрическите превозни средства, пише Ройтерс.
Във видео презентация главният изпълнителен директор на Daimler Ола Калениус заяви, че новият дисплей, който е с ширина 56 инча (142,24 см) засенчва 17-инчовия екран на Tesla, ще дебютира в модела EQS, новия напълно електрически седан на Mercedes, който ще бъде представен по-късно тази година, предлагайки пробег с едно зареждане на батерията от 700 км.
Освен че технологията разполага с функции като измерване на скоростта, както и музикални и навигационни функции. Екранът ще позволява на пътниците да имат достъп до някои функции на превозното средство, както и да гледат телевизия без да пречат на водача.
Tesla доминира при глобалните продажби на електрически превозни средства, а традиционните производители на автомобили като Daimler са впрегнали сили, за да разработят превозни средства, с които да се конкурират с компанията на Илон Мъск за пазарен дял.
Намерението на Daimler да победи Tesla е подкрепен от по-строгите стандарти за емисиите на въглероден диоксид в Европейския съюз (ЕС) и Китай и решението на все повече страни да започнат да забраняват продажбите на нови бензинови или дизелови автомобили още през 2030 г.


Хороскоп за 6 декември 2025
Един район във Варна остава без вода днес
Без ток във Варна на 5 декември 2025
Мачовете по ТВ днес (5 декември)
Виц на деня - 5 декември
Коалицията на Мерц е на ръба при решаващо гласуване за пенсионната реформа
Warner Bros. започва преговори за сключване на ексклузивна сделка с Netflix
Моди разстила червен килим за Путин, въпреки натиска от САЩ
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Новата суперкола на Toyota – V8 с 640 к.с. и алуминиево шаси
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Внукът на Мохамед Али ще подгрява Кобрата в Дубай
Червен код в Гърция, бурята "Байрон" настъпва здраво
ГДБОП и ДАНС разбиха група за ДДС измами, завлекли хазната с милиони
Синдикат в МВР: Трудно можем да приемем, че животът на полицай е оценен на гаранция от 5 000 лв.
Легендарната чалготека "Син Сити" става зала за изкуства
преди 4 години Нормално. Аз да бях и аз също нямаше да си мърдам *** ако нямаше натиск. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Ако не бяха Тесла,прословутите германци щяха съвсем лежерно да си я карат и да продължават с минималните подобрения във всяка нова итерация на еднообразните си модели.Сега се опитват да наваксат проспиването си на тенденцията в сектора. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Друзья,Даймлер и другите произвеждат повече от 120 години димящи печки!Миналата година Тесла произведе 500000 електрически автомобили.Добре, нека да ги сравняваме.Колко електрически автомобили произведе Даймлер през миналата 2020 година?!Тесла произведе 0000000 димящи печки!Наистина не можем да ги сравняваме! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Щото Бенц продават за полугодие колкото теслата за цялата 17 години история.Впечатлен съм обаче от размера на човешката глупост в случая... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години ...що не си премерят продажбите? отговор Сигнализирай за неуместен коментар