За да постигне своите амбициозните цели за Model 3, Tesla възнамерява да започне да я асемблира денонощно и да наеме стотици нови служители. Главният изпълнителен директор на компанията Илон Мъск иска да постигне новото си изискване да произвежда 6000 броя Model 3 на седмица до края на юни. Това става ясно от електронна поща до служителите на концерна, публикувана във вторник от американския блог Electrek.
За да се постигне публично обявената цел от 5 000 автомобила на седмица с достатъчно внимание за допустимата грешка, е нужна тази увеличена скорост на производство, пише в мейла. Всеки отделен отдел и подизпълнител, който е прекалено натоварен, се нуждае от "много добро обяснение" и "план за решаване на проблема", който Мъск щял да представи лично.
Директорът на Tesla коментира също временното спиране на производството, за което стана известно преди ден. Принудителната почивка от между три до пет дни в завода за автомобили на концерна във Фримънт, Калифорния и в т. нар. Gigafactory в Невада е необходима, за да се направят значителни подобрения на планираната производствена офанзива.
Тесла възлага големи надежди за Model 3, който трябва да проправи пътя на компанията от нишата към масовия пазар. Досега обаче графикът за производството на първата кола за средна класа на Tesla не се спазва. Мъск възнамеряваше още в края на 2017 г. производството да достигне 5000 коли на седмица. Тази цел по-късно бе отложена до края на юни. В края на март Tesla произведе 2000 броя на седмица.
Tesla произведе 9 766 броя Model 3 през първото тримесечие. Компанията заяви в изявление от 3 април, че процесът на увеличаване на производството и преодоляване на затрудненията през първите три месеца на годината включва „няколко кратки затваряния на заводите и спиране на производството".
В последните месеци Tesla се сблъсква с непрекъснати проблеми. Сред тях са сервизна акция за флагмана Model S, както и пропускането на целта за производство на своя важен Model 3. Илон Мъск трябва да се тревожи и за съдебен групов иск, подаден от акционери, в което 11 бивши служители дават показания на адвокатите на ищците.


Танкерът „Кайрос“ е в стабилно положение, предстои извеждането му на безопасно място
Училището за деца с нарушено зрение във Варна празнува РД с концерт
Съветници на Слави Трифонов му обърнаха гръб заради дружбата с Борисов и Пеевски
Убиха известен оперен певец
Протест и шествие срещу властта във Варна (ВИДЕО)
Банковото финансиране за сектори със структурни проблеми у нас може да намалее
Шансът на българския бизнес е в иновации за по-ниски разходи за труд и енергия
Над 500 000 бягат от сблъсъка Тайланд-Камбоджа, Тръмп призовава за мир
Усилията на България за просперитет изискват промяна в структурата на данъците
Студентските съвети могат да са мост между образованието и бизнеса
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Земетресение с магнитуд 6,5 бе регистрирано днес в японската префектура Хокайдо
Тенденции при дрехите за коледните празници
Дрога, ножове и боксове: Близо 20 души са задържани на протеста в София
Как домът ви да ухае на Коледа?
Атанасов на протеста: Вие сте нашата сила, няма връщане назад


преди 7 години хахах, високо* .... въпреки че и така написано пак става за мен :):) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години иронията е привилегия само на високи интелигентни хора, не очаквах да ме разбереш :):) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Ми щом и ти не знаеш как ви учат, начи с хайли лайкли, както викат енгличаните, вероятност не си ходил редовно на лекции :)) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години И аз незнам как ни учат нас икономистите от Меи-то :):) ама явно не е като вас инжинерите от ВИНС-а :) Ей само ти не разбра с кво се занимавам, за повече въпроси питай личния ми адвокат Мави гАз, той ще ти каже с кво се занимавам :):) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години И аз утроен го смятам, ама математиката никога не ми е била страст :)2*3=6, но пък изменението е 200% ((6-2)/2). Тая математика ще ме съсипе :)Откога очаквам да му дойде цикълът на Мъск, че да завъртя и аз някой долар :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Гаражното производство на тесли не е ТЕЦ и при липса на поръчки може и от 9 до 1 да бачка. Не ви знам вас икономистите как ви учат, но нас едно време ни разправяха, че капацитета на производство се смята на база човеко/машино смяна. Имам някакъв спомен, че преди гаража на Мъск бачкаше по 8 часа и после минаха на 2 смени, щот пак не сварваха. Сега минават на 3. Кое ти е ясно на тебе? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години aaaaхаа, ти си мислиш че една фабрика бачка само от 9-6 ... сега вече ми стана ясно що пишеш небивалици ... продължавай ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Ми от удвоен капацитет, минаха на утроен - кое да му смятам? Няма как 4-та смяна да направи. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години ае стига бе, и как реши че си познал :):)от две смени, минали на 3... ае да го сметнеш пак :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години И аз на теб залагах :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар