Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Facebook: Няма да таксуваме създателите на съдържание до 2023 г.

Главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг отправи нови нападки към Apple

Facebook: Няма да таксуваме създателите на съдържание до 2023 г.

Снимка: Daniel Acker/Bloomberg

Главният изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг обяви, че социалната мрежа ще изчака поне до 2023 г. преди да започне да прибира дял от приходите на създателите на съдържание, които използват сайта за дистрибуция на своята работа или за промотиране на събития, пише CNBC.

По-специално компанията няма да прибира дял от приходи, генерирани от платени онлайн събития, абонаменти на фенове, баджове и предстоящите независими новинарски продукти на Facebook, разкри Зукърбърг в публикация в социалната мрежа.

Изпълнителният директор използва публикацията и за нападка към Apple, която днес дава старт на годишната си конференция за разработчици WWDC.

Още по темата

“Когато въведем комисиона върху приходите, тя ще е под 30-те процента, които Apple и други прибират“, написа Зукърбърг, визирайки дела, който Apple прибира от всички продукти, продавани през приложенията, които потребителите свалят от App Store.

„Освен това пускаме нов интерфейс за плащания, така че създатели на съдържание да виждат как таксите на различните компании влияят върху печалбата им“, допълва той.

Публикацията на Зукърбърг е поредната нападка в рамките на отдавна продължаващата битка между Facebook и Apple, която достигна нов пик по-рано тази пролет, когато Apple обяви нови правила за поверителност, които могат да засегнат рекламния бизнес на Facebook. Това може да се случи, тъй като става все по-трудно да се насочват персонализирани реклами и да се следи тяхното представяне.

Като цяло Facebook и други разработчици на приложения критикуват строгия контрол на Apple над App Store, докато компанията на Тим Кук се изказа срещу компаниите, чиито бизнес модели разчитат на проследяването на потребителската активност, за да продават подходящи реклами.

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (4)

0
 
1
 
4
преди 1 седмица
а те и пари ше искат за да те изтрият ?!? Wooow обожавам гиглобалягите с тия невероятни проблясъци, ам айде да почнат всички да искат пари и ше почешат папура .... просто тия практики са обречени на провал и глобалягите ше има eat the dips със скоротечен залез щот явно не знаят къде се намират ...
2
 
4
 
3
дядя Вова до: abdul
преди 1 седмица
1
 
5
 
2
преди 1 седмица
1
 
7
 
1
преди 1 седмица
Няма профилна снимка
Ее, жалко.Нямам търпение да се самозагроби тоя ***.

Още от Социални мрежи
Facebook пусна своя конкурент на Clubhouse