Инструментите са създадени по такъв начин, че продажбите генерират повече печалби за финансовите инженери, отколкото за крайните потребители. Възходът на социалните мрежи обаче променя ситуацията и финансовите иновации все повече гледат към потребителите.
Милиони клиенти на банки вече използват мобилните си телефони и могат да дадат моментална обратна връзка кои са продуктите, които харесват или не харесват. В бъдеще системите за управление на транзакциите и обслужването на клиентите ще взимат все повече информация от клиентите, така че продуктите ще се разработват все по-интерактивно.
Настоящите стратегии във финансовия сектор водят до прекомерна конкуренция и цел за увеличаване на пазарния дял за сметка на съперниците. Така често се стига до влошаване на отношенията с клиентите и загуба на доверието им в търсене на краткосрочни печалби.
В историята финансовият сектор е показал, че може да функционира като обществено благо чрез предоставяне на ефективни, заслужаващи доверие услуги. Печелившите вериги на доставките във финансовия сектор на бъдещето ще вдъхват доверие, че предлагат сигурни, стабилни и ефективни услуги на повечето си клиенти.
През последния век иновациите бяха фокусирани върху процесите, продуктите и услугите. Днес финансовият сектор се нуждае от иновации от по-висок клас, включващи бизнес модели, стратегия и мениджърски подход за връщане на доверието във финансите.
Точно както Стив Джобс трансформира компютърната индустрия чрез лайфстайл продукти, на които можеше да се разчита, близки до потребителите и лесни за употреба и разчитащи на „готини приложения”, финансовите институции ще трябва да създадат нови вериги на стойност, които създават доверие чрез адаптирането към увеличаващите се нужди на новите пазари.
С оглед дълбоките промени финансовите лидери би трябвало да се замислят как да дирижират нова верига на доставки във финансовия сектор – „приложението” на новия век.


Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Община Варна награди най-изявените доброволци за 2025 година
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Бурното море не позволява евакуация на екипажа на заседналия танкер край Ахтопол
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Инфлуенсър събра $1,7 млн. за 88-годишен касиер
Масирана атака: Руски дронове и ракети поразиха жп възел край Киев
Тома Биков: Протестът помогна парадоксално на ГЕРБ
преди 13 години Един пример за трансформация, която трябва да се случи е връщане към персоналното-консултативно банкиране (където банкерът изгражда връзка с клиента си) от популярното напоследък транзакционно (където банкерът просто предоставя финансови услуги с различни параметри). отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Това, което четем тук е вече история! :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар