Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Apple увеличава производството на iPhone с 10%

По информация на Nikkei този ръст ще е за първата половина на тази година

Apple увеличава производството на iPhone с 10%

Снимка: Kyle Lam/Bloomberg

Apple е помолила доставчиците си да направят 80 млн. бройки iPhone през първата половина на тази година. Това представлява увеличение с 10% спрямо миналата година, пише вестник Nikkei, цитиран от Bloomberg.

Apple е направила поръчка за около 65 млн. бройки от сегашните си модели, предимно от серията iPhone 11, както и 15 млн. от новия по-евтин модел, посочва още изданието, позовавайки се на свои източници, пожелали анонимност.

Доставчиците на Apple планират да започнат сглобяването на най-новия и по-достъпен iPhone през следващия месец. Освен това засилват цялостното производство на смартфони с тази марка, писа по-рано миналата седмица Bloomberg News.

Още по темата

Apple очаква продажбите на iPhone да се върнат към растежа през тази година заради силното търсене. Компанията си е поставила за цел да продаде 200 млн. смартфона тази година.

Моделите iPhone 11 и iPhone Pro се приеха добре по време на дебюта си през есента, а продажбите им в Китай са особено силни. Те се продават по-добре от моделите от 2018 г. на пазара, който така или иначе се свива.

Базираната в Купертино, Калифорния, компания се очаква официално да представи по-евтиния си телефон най-рано през март, обяви източник, запознат с въпроса. Работата по сглобяването му ще бъде разделена между няколко компании. Според източници това ще са Hon Hai Precision Industry, Pegatron и Wistron.

Още технологични новини вижте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria!

гледано: 1218   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Bloomberg TV
Може ли присъствието в социалните мрежи да се наложи като бранд?