Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

IAB MIXX Awards 2021 откри фестивалния сезон в България

Международно жури отличи най-добрите дигитални кампании за изминалата година

IAB MIXX Awards 2021 откри фестивалния сезон в България

Снимка: IAB България

На церемония, която се проведе в Sofia Event Center на 27 април, IAB България обяви тазгодишните победители в конкурса IAB MIXX Awards 2021.

Най-много отличия – 24, получи агенция proof., следвана от Guts & Brains DDB с 16 и All Channels Group с 6. NEXT-DC и The smarts получиха по 4 награди в различните категории.

Конкурсът, който е насочен към дигиталната индустрия, премина под мотото „Connected Successfully“ и в него заявки за участие подадоха 20 компании.

За призовите места се бориха общо 88 финалиста в 20 категории. За първи път в историята на конкурса те бяха оценявани от международно професионално жури, представено от 10 експерти в две основни направления – творчески решения и стратегия.

Във всяка категория журито отличи следните кампании:

COVID-19

I-во място:
Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria

II-ро място:
Stay at home – Telenor, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: Telenor

III-то място:
IKEA Balcony Artist, Агенция: The Smarts , Рекламодател: IKEA

BEST MOBILE FIRST CAMPAIGN

I-во място:
ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carslberg Bulgaria

II-ро място:
Myki Santa Video Calls, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: Telenor

III-то място:
tik tok stop,  Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

BEST SOCIAL MEDIA CAMPAIGN

I-во място:
Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken Bulgaria

II-ро място:
tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

III-то място:
sh#tposts, the tiger way, Агенция proof., Рекламодател Tymbark Bulgaria

BEST BRAND AWARENESS CAMPAIGN

I-во място:
Network Wedding Edition, Агенция: Guts & Brains DDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

II-ро място:
made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof., Рекламодател: Kasaba

III-то място:
black friday - Luckiest Vespa, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: DZI

Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken Bulgaria

MOST EFFECTIVE USE OF DATA

I-во място:
ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carslberg Bulgaria

II-ро място:
search against violence, Агенция: proof., Рекламодател: Avon Bulgaria

III-то място:
Annual efbet campaign with DMP targeting, Медия: bTV Media Group, Рекламодател: efbet

BEST BRANDED CONTENT CAMPAIGN

I-во място:
pub stories, Агенция: proof., Рекламодател: Power Brands

II-ро място:
-

III-то място:
Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade

“Bulgaria’s all-time hits” album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател: The Bulgarian Fund for Women

The Endless Adventure, Агенция: NEXT-DC , Рекламодател: Canon

BEST ENGAGEMENT CAMPAIGN

I-во място:
Network Wedding Edition, Агенция: Guts & Brains DDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

II-ро място:
OLX Hidden Ads, Агенция: The Smarts, Рекламодател: OLX

III-то място:
Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade

INFLUENCER CAMPAIGN

I-во място:
tik tok stop,  Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

II-ро място:
Philips OneBlade Gaming Challenge,  Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade

Novanight, Агенция: Metric DS, Рекламодател: Sanofi

III-то място:
BILLA The Fun Brochure, Агенция: The Smarts, Рекламодател: Billa Bulgaria

BEST NATIVE CAMPAIGN

I-во място:
TEDI - Helping Parents Raise Healthy Kids, Медия: BG-Mamma, Рекламодател: Tymbark Bulgaria

II-ро място:
-

III-то място:
tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma

Viewer steal in The Voice of Bulgaria, Медия: BTV Media Group, Агенция: JK Services , Рекламодател: SDI insurance broker

CREATIVE EFFECTIVENESS

I-во място:
Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: DZI

II-ро място:
Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria

III-то място:
Pufie Talks, Агенция: Sunday Media, Рекламодател: Ficosota

REAL TIME

I-во място:
made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof., Рекламодател: Kasaba

II-ро място:
IKEA Storm in a Glass, Агенция: The Smarts, Рекламодател: IKEA

III-то място:
Stay at home – Telenor, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: Telenor

Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken

GIFs For Change, Агенция: NEXT-DC, Рекламодател: NEXT-DC

DIGITAL SALES CAMPAIGN

I-во място:
Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: DZI

II-ро място:
deliver the goods, Агенция: proof., Рекламодател: Ebag

III-то място:
The World’s At Your Feet, Агенция: NEXT-DC, Рекламодател: Stinky Socks

PROGRAMMATIC

I-во място:
Moreni Summer NCP, Агенция: Carat /dentsu, Рекламодател: Mondelez

II-ро място:
-

III-то място:
Annual efbet campaign with DMP targeting, Медия: bTV Media Group, Рекламодател: efbet

ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carlsberg Bulgaria

BEST VIDEO CAMPAIGN

I-во място:

EVN Image Campaign Mountain Rescue Service, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: EVN Bulgaria

II-ро място:
-

III-то място:

Red dot – Tefal&Fantastico Loyalty Campaign, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: Groupe SEB

The House of Lidl, Агенция: handplayed , Рекламодател: Lidl

Stay at home – Telenor, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: Telenor

BEST SMALL-BUDGET CAMPAIGN

I-во място:
#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

II-ро място:
made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof. , Рекламодател: Kasaba

III-то място:
I will stay home with you forever, Агенция: Together, Рекламодател: Animal rescue

PR DIGITAL

I-во място:
Network Wedding Edition, Агенция: Guts & Brains DDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

“Bulgaria’s all-time hits” album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател The Bulgarian Fund for Women

II-ро място:
#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

III-то място:
I will stay home with you forever, Агенция: Together, Рекламодател: Animal rescue

BEST LEAD GENERATION CAMPAIGN

I-во място:
Black Friday - Luckiest Vespa,  Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: DZI

II-ро място:
deliver the goods, Агенция proof., Рекламодател: Ebag

III-то място:
Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria

BRAND ACTIVISM

I-во място:
#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

II-ро място:
search against violence, Агенция: proof., Рекламодател: Avon Bulgaria

III-то място:
EVN Image Campaign Mountain Rescue Service, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: EVN Bulgaria

DIGITAL CRAFT & INNOVATION

I-во място:
Network Wedding Edition, Агенция: Guts & Brains DDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

II-ро място:
-

III-то място:
ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carlsberg Bulgaria

360 Finale of The Farm, Медия: bTV Media Group, Агенция: PHD & Digital Point, Рекламодател: Lidl & Vegeta

THE BRAVEST CAMPAIGN

I-во място:
#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola

II-ро място:
“Bulgaria’s all-time hits” album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател The Bulgarian Fund for Women

III-то място:
Network Wedding Edition, Агенция: Guts & Brains DDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor

Официалeн партньор на IAB MIXX Awards 2021:  A1 България

Хостинг партньор: Superhosting

Дигитален партньор: Linker

Стрийминг партньор: Streamer.bg

Творчески партньор: Together agency

Стратегически партньри: БАР, БАКА, БДВО

Партньори: Devin, Absolut, Ballantines, InoVino, Fragment

Медия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икономедия, Investor.bg , Медийна група България, Мениджър, Булевард България, SBB Media и Еtarget.

По статията работи: Екип на Investor.bg

Последни новини

Още по темата

Коментари ()


Още от Новини
Palantir записа 49% ръст на приходите за първото тримесечие