Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Финтех компанията Plaid планира експанзия в Европа

Въпреки че сделката ѝ с Visa се провали, Plaid е решена да удвои броя на служителите си на Стария континент

Финтех компанията Plaid планира експанзия в Европа

Снимка: plaid.com

Финтех компанията Plaid планира да увеличи почти два пъти броя на служителите си в Европа, фокусирайки се върху експанзията на глобалния си отпечатък, след като придобиването ѝ от Visa за 5,3 млрд. долара отпадна, пише Bloomberg.

Plaid ще има около 80 служители в офисите си в Лондон и Амстердам до края на 2021 г., спрямо 40-50 в момента, коментира Кийт Гроус, ръководител на международния бизнес на базираната в Сан Франциско компания.

Plaid, която свързва популярни финансови приложения като Venmo с потребителски данни в утвърдена банкова система, планира да се фокусира върху растежа си на европейския пазар, защото наблюдава голямо търсене на услуги в области като разплащанията, твърди Гроус. Общият брой служители на компанията достига 600.

„Увеличаваме нашия екип от британци и европейци“, коментира Гроус. „Планираме агресивно да увеличим клиентите, които имаме, и обема на разплащанията, които обработваме“.

Стартъпът е фокусиран върху изграждането на продуктови функции и обмисля експанзия и в други части на континента, посочва Гроус. Plaid има над 4000 клиента, включително Microsoft и Google, а досега е привлякъл големи инвеститори като Goldman Sachs Group.

Visa и Plaid се отказаха от сделката си, след като се изправиха пред продължителен антитръстов проблем с Министерството на правосъдието в Съединените щати. То твърди, че картовият гигант иска да купи финтех компанията, за да премахне нарастващата заплаха за бизнеса си.

Гроус твърди, че компанията иска да увеличи клиентската си база сред други финтех фирми и технологични компании, които изграждат собствени финансови услуги. Прекратената сделка с Visa ще има ограничено влияние, посочва той.

„Нашата стратегия не се е променила“, категоричен е Гроус. „Продължаваме да сме стартъп. Отново сами се грижим за съдбата си“.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Reddit нае за финансов директор човека, който направи Snap публична